
Michal Rehúš
Pracoval ako analytik a riaditeľ Inštitútu vzdelávacej politiky na Ministerstve školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR. Predtým pôsobil ako odborný asistent a vedecko-výskumný pracovník na Pedagogickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave, analytik Inštitútu pre ekonomické a sociálne reformy INEKO a ako odborník v Štátnom inštitúte odborného vzdelávania. Je autorom viacerých štúdií a analýz týkajúcich sa predovšetkým reformy obsahu vzdelávania a odmeňovania a hodnotenia učiteliek a učiteľov.

Michaela Bednárik
Pracovala ako analytička Inštitútu vzdelávacej politiky na Ministerstve školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR. Predtým pôsobila ako odborná asistentka v Európskom parlamente a ako výskumníčka v Inštitúte pre dobre spravovanú spoločnosť. Je autorkou viacerých štúdií a analýz týkajúcich sa inkluzívneho vzdelávania so zameraním na témy vzdelávania detí so sociálnym a zdravotným znevýhodnením, predprimárneho vzdelávania a ranej starostlivosti.

Alexandra Ostertágová
Pracovala ako analytička Inštitútu vzdelávacej politiky na Ministerstve školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR a ako výskumná a vývojová zamestnankyňa Štátneho pedagogického ústavu, spolupracuje s mimovládnou organizáciou ASPEKT. Výskumne a analyticky sa podieľala na aktivitách v oblasti vzdelávania, sociálnej rovnosti a spravodlivosti a feminizmov. V oblasti vzdelávacej politiky sa venuje predovšetkým otázkam inkluzívneho vzdelávania a dôstojných pracovných podmienok učiteliek a učiteľov.